16 Mayıs 2014 Cuma

#soma İçin Yardım Zamanı




 Soma'da tam anlamıyla bir katliam yaşandı, gözlerimizde yaş dilimizde dualarla izledik! yaşanan acıyı. Kelimeler yetersiz...

Bir sürü çocuk yetim kaldı. Oğlumu severken gözlerim yaşarıyor. Bu çocuklar artık babalarının sevgisine hasret yaşayacaklar... Bu gözyaşlarını hiçbir zaman dindiremeyiz ama en azından biraz da olsun hayatlarını maddi yönde kolaylaştırabiliriz. Şimdi sıra biz uzaktan izleyenlerde...







Bulabildiğim güvenilir bağış yolları.
Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı, Soma Kaymakamlığı, Soma Belediyesi; Soma için yardım hesabı

Türk Kızılayı, Soma Belediyesi;  Soma için yardım hesabı

TOBB'un Soma için yardım hesabı
İYİLİKDER Soma yardım hesabı




Son olarak Thomas More'un kelimelerini okumanızı öneriyorum.
 More #soma da ve Soma gibi birçok yerde yaşananlarla ilgili önemli soruları 1516 yılında sormuş. Hâlâ net bir cevabımızın olmadığı açık.... :(

    Dualarımız Soma'yla...



5 yorum:

  1. Musadenizle sayfanizi referans gostererek yardim gorsellerini paylasiyorum. Allah rahmet eylesin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki, sormanıza bile gerek yok. İnşallah bir katkımız olur.

      Sil
  2. :(( Allah manevi anlamda da ferahlık versin ne zor :(

    YanıtlaSil
  3. Ben de referans aldım yazınızı, link ile...

    YanıtlaSil
  4. Ben yazamıyorum, okuyamıyorum, dinleyemiyorum, izleyemiyorum. Ama onlar yaşıyor, hem de bu gerçekle insanlıkdışı şartlarda bu acıyı yaşıyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...