2 Ekim 2015 Cuma

Eylül 2015 Çok Satan Kitaplar Listesi

   20 farklı sitenin çok satan kitaplar listelerini harmanlayarak oluşturduğumuz Eylül ayı listemizin başında Azra Kohen'in son kitabı Pi var.


Pi
Şimdi itiraf zamanı!

 İtiraf ediyorum: Sana tuzaklar kurdum.

 Adlarını Fi ve Çi koydum.

 Can Manay’ın Duru’ya duyduğu açlıkla çıkardım seni yola,

 Hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını Deniz’le anlatmaya çalıştım sana…

 Beni takip etmen için yolumuzu onların hikâyeleriyle süsledim.

 Anlamları da hemen hemen her satıra gizledim. Çünkü Pi’deydi asıl anlatmak istediklerim.

 Çaresizdim. Vazgeçemezdim.

 Sana bu manzarayı mutlaka göstermeliydim.

 Seninle nihayet burada buluşmak için çok emek verdim.

 Şimdi yine gel benimle, birlikte yürümeye devam edelim.

 Savaşların savaşılarak kazanılamayacağını, asıl zaferin ancak doğrudan ayrılmayınca kazanıldığını

 Özge anlatsın sana,

 Yaptığımız her şeyin evrende dönüp dolaşıp bize nasıl geri geldiğini

 Can’dan dinle,

 Analiz edebildiğimiz kadar güçlü, sadeliğimiz kadar güzel, gerçekliğimizdeki samimiyet kadar eşsiz olduğumuzu

 Bilge’de gör,

 Kendi değerini başkalarının gözünden biçenlerin acısını

 Duru’yla anla,

 Ve Deniz’in düşüncelerinde tanış geleceğin insanıyla… Gel benimle. Yolumuz uzun değil,

 Nihayet sana gidiyoruz, bana… BİZ’e.

 π

 Sorgulanmamış, analiz edilmemiş bir yaşam hiç yaşanmamıştır.


1. Pi - Akilah Azra Kohen - Destek Yayınları 
2. Eyvallah -  Hikmet Anıl Öztekin - Yakamoz Kitap
3. Fi - Akilah Azra Kohen - Destek Yayınları
4. Kürk Mantolu Madonna - Sabahattin Ali - Yapı Kredi Yayınları
5. Küçük Prens - Antoine de Saint-Exupery - MaviBulut Yayıncılık



6. Günübirlik Hayatlar - Irwin D. Yalom - Pegasus Yayınları 
7. Konstantiniyye Oteli - Zülfü Livaneli - Doğan Kitap
8. Çi - Akilah Azra Kohen - Destek Yayınları
9. Grey - E.L.James - Doğan Kitap
10. Kafes - Josh Malerman - İthaki Yayınları


11. Elveda Haziran - Sarah Jio - Arkadya Yayınları
12. Bana Seni Seviyorum Deme Hissettir -  Miraç Ç. Aktaş - Olimpos Yayınları
13. Trendeki Kız - Paula Hawkins - İthaki Yayınları
14. İçimizdeki Şeytan - Sabahattin Ali - Yapı Kredi Yayınları
15. Benim Yolum - Christina Daniels - Martı Yayınları 

16. Aksaray'da İnecek Var -Ergün Poyraz - Bilgi Yayınevi 
17. Tehlikeli Sevişmeler - Nedim Gürsel - Doğan Kitap
18. 1984 - George Orwell - Can Yayınları
19. Sineklerin Tanrısı - William Golding - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları
20. Öğrendim ki - Gülben Ergen - Doğan Novus


21. Seviyorsan Git Konuş Bence - Fatih Yağcı - Nesil Yayınları
22. Türklerin Tarihi - İlber Ortaylı - Timaş Yayınları
23. Uyku - Haruki Murakami - Doğan Kitap
24. Kelebeğin Hayat Sırları - Nil Karaibrahimgil - Doğan Novus
25. Bülbülü Öldürmek - Harper Lee - Sel Yayıncılık

26. Yabancı - Albert Camus - Can Yayınları
27. Şeker Portakalı - Jose Mauro De Vasconcelos - Can Yayınları
28. Başarıya Götüren Aile - Doğan Cüceloğlu - Remzi Kitabevi
29. Dönüşüm - Franz Kafka - Can Yayınları
30. Hiçten Az - Slavoj Zizek - Encore Yayınları




Haftanın çok satan kitapları - Ayın çok satan kitapları - çok satan kitaplar - çok satan kitaplar 2012 - çok satan kitaplar 2013 - çok satan kitaplar 2014 - en çok satan kitaplar- çok okunan kitaplar - kaç adet sattı - ne kadar sattı - ocak - şubat - mart - nisan - mayıs- haziran - temmuz - ağustos - eylül - ekim - kasım -aralık - çok satan kitaplar 2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...